madde tedavisi oldunuz eroin sonrasi ?

eroin madde esrar kokain bagimliligi
  Tedavinizi oldunuz maddeden ozellikle eroinden arindiniz.aa cok zor degilmis yillarca bosuna cekmisim 15 gun tedavi oldumbitti,artik hayatta icmem..
3 gun sonra : cebine giren 50 tl var.yaw krizi aatmisim zaten biseferle krizmi olurki..  ( hemde cok fena kriz olur) gidim bi paket alim soyle keyfinbaikac nokdanatim geri kalanidancope atarim.hem mahalle gorsun nasil birakdigimi..
Diger sabah :: lan bune krizmi var amk nasil olur,yaw heralde az icdimya ondan du bi fis daha alim suboxkne var nasilsa ( suboxone tek basina tedavi etmez kendisi morfinzaten ) icimde bi fis daha yarin sabahda suboxonemi alirim dahada icmem ws ws ws gibi kendine yalanlar..
15 gun sonra:: babasi sinirle hanim cebimden 25 tl yi senmi aldin ,yoo ben almadim,bide bizim elektirikli soba nerde yeni aldigimiz hava soguduu takim,yatagin altinda,bakdim yok bey !!!!!!!!!!!!!???????????
Tedavi sonrasi biseferden bisey olmazlarinizin kacinilmaz sonu sizehicde yabanci olmayan hikayeler ...ulan hakkaten boyle oldu dedirtecek kotu son budur...
Boyle olmak zormi...Asla..asla..
Tedavi oldunuz arindiniz 3 gun cebinze 50 tl girdi..
Cepte 50 tl var ne yapim ??? Annemi cok uzdum yaaa,gidim onla kendimebi dondurmaalim kahvemi alim  cerezimi gecim pc nin yada tv nin basina bir 10 gun tedqvi sorasi dinlenim sonra is bulim kendime..tabi psikolojik olarak hazirda olmam lazim psikologuma gitmeyi illacalarimi ihmal etmeyim,cunku hen bir bagimliyim hayat boyuda bagimli kalacam,ama icicimiyim hayir ,hayat boyu dikkat edicem kendime benim digerninsanlar gibi cokda rahat davranma luksum yok,yok derken kendim icin sagligim yasamim icin,o grursuzca serefsizce bir fis mal icin tum kisiligimi sattigim tipine tukurmeyecegim insanlara hemde paramla elpence abi diye yalvardiigim o asagilik gunler yeniden gelmesindiye..gene hersey benim icin..evet evet kendime dikkat edicem bir omur bagimli olabilirim ama icici olmicam..
Bu hikayeler basit ve hergun yillarca yasadigimiz seyler?baska soze yoruma gerek yok sanirim..tedavi sonrasi bir tek icimle olusan krizide diger baslikda aciklicam..doktorla gorusmemden cikicak sonuclar kendimin uyrdugu seyler degil..
yesil kalin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

altanetif bırakma yöntemleri

Metadhon hakkında önemli bilgiler

eroin soru cevap