Ana içeriğe atla

eroinin cekilme sureci yani kriz

Eroinin yoksunluk semptomları çekilme sureci yanı halk dilinde eroin krizi kişinin kullandığı maddenin kalitesine alma şekline ve ne kadar zaman kullandığına gore değişir.genelde hayatı tehlike çok olmasa da ileri derece bagimlilarda ölümde görülmektedir.eroin çekilmesi rahatsız bir durumdur ama etkileri nedir bilmekte fayda var.en azından yakınlarında n şüphelendikleri var ise bu belirtilere gore on bilgi sahibi olurlar.
Eroin krizi:neler yaşanır
Rahatsız edici eroin krizlerinin birçok beirtis vardır. Ağır gripe benzer bir etki yaratır ama daha kotudur.kış aldığı maddenin miktarına gore sancı çeker.uç gün ile yoğunluğa gore on gün arasında sürebilir ama ortalama bir haftadır.
  • Hızlı nabıznabız atis
  • Bulantı
  • Kusma
  • İshal
  • Bunaltı
  • Kemik ağrısı
  • Kas ağrısı
  • Eklem ağrısı
  • Yüksek kan basıncı ve yusek ates
  • Uykusuzluk
  • Artan inlemeler
  • Usume ve titreme
  • Terleme
  • İrileşmiş gözbebekleri
  • Burun akıntısı
  • Kas spazmları
Çünkü opioid çekilme sırasında birçok kişi grip gibi hisseder .ilk uç gün tepe noktaya çıkar bir hafta içinde kaybolur
Eroin yoksunluk esnasında asiri derecede madde isteği oluşacaktır.tabi bunlar tıbbi destek olmadan yasayacaklarinizdir..hastahanede bunların hiç birini his dahi etmeden çok rahat bir şekilde detoksdur olursunuz.
Eğer evde bunları atlatacam derseniz hastahaneye gidip tahlil yaptırın bu suboxone ilacını yazdirn
Bu sizi krizlerden kurtaracaktır.eğer buda seçeneklerde yoksa 
- bir sure iş okul ws gidemicesiniz evde size rahat edeceğiniz ortam hazırlanmalı
- ağrı kesici ve ateş dusurucu haplar alın
- hiç istemesenizde zorla su için çok sıvı kaybedecksniz buda sizi bitkin dusurr veya !eyve suyu kola ayran ws gibi
- zorlada olsa birşeyler yemeye çalışın bu sizi güçlü kılar
- soğuk duş sizi kısa surede olsa rahatlatır yalnız sonrasında kendini ıslak bırakıp dahada hasta etmyin
- kendinizi grip olmuş gibi dusnun. Ve basinizda biri olsun !madde isteği geldiğinde önünüze set cekicek biri.gelecek güzel günleri dusunun bu sizi biraz olsun güçlü yapar

Yorumlar

  1. Selamın aleeyküm kardeşim ben eroini 3 sene kullandım çok bırakmayı denedim en fazla 2 bilemedin 3 gün dayandım 4.günle yine başladım tabi suboxone kullanarak onlarda yoksa 1 gün bile duramazsın o ayrı konu her neyse bi gün gerçekten bıktım yaptıgım hırsızlıklar onlar bunlar ölsem yapmam dediğim şeylerin hepsini tek tek yaptırdı bana kendimden utanıyodum kendimden çok ailem üzülüyodu yaptıklarıma onlar için bi gün bırakcam dedim gerçekten kafaya koydum kendime hedefler koydum ve aynı gün işe başladım 6 7 gün kadar suboxone kullandım sonra onada bagımlı olmamak için suboxoneyide kestim 1 ay kadar aşırı kriz yaşadım tabi çalışıyom onun yorgunluguda var 2 si birleşince akşam işten gelince direk uyuyakalıyodum sabahtan akşama kadar çalışırken zaten ne çektiğimi ALLAH'la ben biliyom ama şu anda 3 ay oldu ALLAH'ıma şükür agzıma bi kere bile sürmedim inşallah sürmemde bidaha krizlerim gün geçtikçe azalıyo fakat hala var azda olsa ama aşırı terleme oluyo bende beni rahatsız ediyo özellikle koltuk altım günde 2 3 kere tşört değiştiriyom işyerinde bu normalmidir eroinlemi alakalıdır yani bi bilgin varmı önceden olmuyodu çünkü veya suboxone içiyom arada denemek için onu içincede terleme olmuyo bilgi verirsen sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suboxane 8 mg ihtiyacı olan varsa temin edebilirim, Eroinin bizleri ne hallere düşürdüğünü, Ailelerimizin kanı ciğeri 5 para etmez insanların karşısında boyunlarını nasıl büktüğünü hepimiz görüyoruz. Allah bu zıkkıma düşen herkesin yardımcısı olsun. 0536 244 3187 numaralı telefondan arayıp İlaç temin edebilirsiniz. Acil Şifalar Dilerim...

      Sil
  2. Kardeşim terlemen büyük ihtimalle eroindendir çünkü senin vücut ısınla qenetiqinle qeninle kişiliqinle kısacası herşeyinle oynayan bi meret bnde yaklaşık 5 senedir içiyom tabi arada bıraktıqım zamnlarda oldu 5,6 ay içmediqim zamanlar da oldu insan beyinde bitirdimi bitiyor kardeşim...
    Terlemeye qelince hemen hemen her insanda illaki bi hasar bırakıyor yapacak bişey yok kardeşim kader inşallh kurban olduqum allah cümlemize yardım ederdee kurtuluruz bu meretten allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suboxane 8 mg ihtiyacı olan varsa temin edebilirim, Eroinin bizleri ne hallere düşürdüğünü, Ailelerimizin kanı ciğeri 5 para etmez insanların karşısında boyunlarını nasıl büktüğünü hepimiz görüyoruz. Allah bu zıkkıma düşen herkesin yardımcısı olsun. 0536 244 3187 numaralı telefondan arayıp İlaç temin edebilirsiniz. Acil Şifalar Dilerim...

      Sil
  3. zincire bağlamak çözüm mü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABIKIDE DEGIL EGER ZINCIRE BAGLARSANIZ DAHA KOTU OLUR BU KEZ TEK BI AMACI OLUR ZINCIRDEN KURTULUP KURTULDUKTAN SONRA DIREK GIDIP ICMEK GECENIN 3 U OLSADA

      Sil
  4. ÖNCELİKLE SELAMIN ALEYKUM BEN ESKI BIR EROIN BAGIMLISIYIM.AMATEMDE DERLERDİ ÖMÜR BOYU BAGIMLISIN BIRAKSANDA PASIF BAGIMLI OLUYOSUN DIYE HIC AKLIMDAN CIKMIYO O LAFLARI HAYIR BEN ARTIK BI BAGIMLI DEGILIM EGER SU AN BAGIMLI OLSAYDIM CEBIMDEDE PARAM VAR ALLAHA SUKUR GIDER HEMEN ALIRDIM MADEM BAGIMLIYIM O ZAMAN AYLARDIR NASIL ICMEDEN DURABILIYORUM? ARKADASLAR ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN DEMEK ISTERDIM AMA ÖNCELİKLE HERSEY KENDI ELLERINIZDE BEN COK YALVARDIM ALLAHA GECELERCE NOLUR YARDIM ET DIYE AMA AGRILARIMDA BI SIKINTI OLMUYODU KARDESLERIM ELBETTEKI ALLAH YARADANIMIZDIR O HERSEYE KADIRDIR AMA BIZDE ONUN KULUYUZ KULLAR BOYLE SEYLER YAPARMI PEKI YAPARKEN KEYIFLE YAPIYORUZ ACI VE KRIZ CEKERKEN ALLAHIM NOLUR YARDIM ET OLMAZ OYLE BIRAZDA KENDI ELIMIZDE NASIL BIRAKTIM BILIYOMUSUNUZ ANKARA CINCINDE TAKILIRDIM HERGUN HERGUNUM ORDA GECERDI GECMEDIGI GUNLERDE CEBIMDE EROIN PISLIGI OLURDU O YUZDEN GITMEZDIM YOKSA HERGUN ORDAYDIM O PISLIK HAYVANIN BILE DURMUCAGI YERLERDE OTURUP IGNE YAPIYORDUM KENDIME GUNLUK 20LIK PAKETLERDEN 4 TANE ALIYORDUM ANCA ERTESI GUNUN SABAHINA BI PAKET BIRAKABILIYORDUM KI KALKTIGIMDA DIREK ICIP SOKAGA KENDIMI TER ICINDE ILK BULDUGUNU GIYMIS SAC BAS DAGINIK BI CANAVAR GIBI DEGILDE NORMAL BI INSAN GIBI ATABILEYIM.DAHA SONRA BIRAKMAYA BEN BASLAYIM ARTIK DEDIM BU HERGUN BOYLE GITMEZ DIYORDUM EVDEN CIK HIRSIZLIK YAP CALDIGIN MALZEMEYI VEYA YIYECEGI SAT TORBACI KABUL ETMEZ DIYE O PARANIN 1 KURUSUNA BILE DOKUNMA OTOBUSE BINME AMA 2 GITMESIN DIYE 5 KM YOL YURU TER ICINDE KAL AMA TORBACIYA 100 LIRA VERDE 5 PAKET VERSIN SANA BUNLARI YASADIM ARKADASLAR INSANLAR SEVGILILERIYLE EL ELE GUZELCE GEZERKEN HER YERI GEZIP ISTEDIKLERINI YEDIKLERINDE ANCA 50 TL HARCARKEN BEN SEVGILIMLE BILE BULUSAMAZDIM AMA GUNDE 100-150 TL HARCARDIM HER KURUSUDA O PISLIK SURATINA BILE BAKMICAGIM ADAMLARA GIDERDI.ARKADASLAR HALA BAGIMLIYSANIZ ARTIK FARKINA VARIN BILIYORUM FARKINDASINIZDA BIRAKAMIYORUM DIYE DUSUNUYOSUNUZ AMA BIRAKIRSINIZ NEYSE UZATMADAN ANLATAYIM GUNDE 4 PAKET ICERKEN IKIYE DUSURDUM 4 PAKET ICMEM ZATEN ASIRIYA KACIYODU KRIZIM GELMEDEN BIDA IGNE YAPIYODUM SIRF KAFA ICIN AMA KAFASIDA YOK BILIYOSUNUZ SONRA İSMETPASAYA GITMEYE KARAR VERDIM BIRAKMAK OYLE BEN BIRAKTIM DEMEKLE OLMUYO İSMETPASAYA GIDIP 15LIK PAKETLERDEN IKI TANE ALIYODUM BIRINI ALDIGIMDA ICIYODUM BIRINIDE AKSAM UYUMADAN ONCE AMA HER SABAHA KRIZLI UYANIP SAATLERCE KIVRANIYODUM YATAKTA AMA BILE BILE SABAHLARI KRIZDE UYANMAK ICIN GUNDE IKI PAKETTEN FAZLA ALMIYODUM.DAHA SONRA KRIZLERIM ESKISI GIBI OLMAMAYA BASLADI KRIZE GIRIYODUM AMA ESNEMELER GOZ AKINTILARI FALAN AZALMAYA BASLADI AMA BEN YINEDE GUNDE 2 PAKETE DEVAM ETTIM. BI SABAH UYANDIGIMDA MEMLEKETIME GELMEYE KARAR VERDIM EROINDEN UZAKLASAMAZSINIZ ELBET HERYERDE BULUNUR AMA O ORTAMDAN HIRSIZLIK YAPTIGINIZ PIS SEYLER YAPTIGINIZ YERLERDEN UZAKLASABILIRSINIZ ONU DENEDIM MEMLEKETIME GELDIM BURDA TORBACI FALAN BILMIYODUM NASIL OLSA BULAMAM DIYE KENDIMI YATISTIRIYODUM PSIKOLOJIK OLARAK KRIZLERIM BIRAZ DAHA AZALIYORDU SONRA SONRA BI ISE GIREYIM DEDIM CALISMAYA BASLADIM CALISTIGIM IS GEREGI HEP INSANLARLA KONUSUYOR ILGILENIYORDUM VE KAFAM DAGILIYORDU KENDI PARAMIDA KAZANIYORDUM EN AZINDAN CEBIMDE HERGUN SIGARAM OLUYORDU. O ISTENDE AYRILDIM AMA EROIN ARAMAYA DEGIL YENI BI IS ARAMAYA BASLAMISTIM KIZ ARKADASIM DARDA KALMISTI KREDI BORCU VARDI BENDEN ISTEMEDI AMA YINEDE ONUN KREDI BORCUNU ODEDIM 500 KÜSÜR FALAN BU BENIM ICIN NE KADAR GURUR VERICIYDI ANLATAMAM SANKI DAHA ONCE HIC BOYLE BISEY YASAMAMISTIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suboxane 8 mg ihtiyacı olan varsa temin edebilirim, Eroinin bizleri ne hallere düşürdüğünü, Ailelerimizin kanı ciğeri 5 para etmez insanların karşısında boyunlarını nasıl büktüğünü hepimiz görüyoruz. Allah bu zıkkıma düşen herkesin yardımcısı olsun. 0536 244 3187 numaralı telefondan arayıp İlaç temin edebilirsiniz. Acil Şifalar Dilerim...

      Sil
    2. Gardas bende ankarada oturuyom ayni seyi bende yapiyom tabi ben igne degil folyo iciyodum akderede oturuyom 1 lira eksige turkan gil ramosgil ali ekberin tezgah hacinin tezgay kuscunun oraya yuruyerek gidiyodum bilirsin sende ilk basladigimizda 20lik aliyoduk 1 gram yakin mal oluyodu sonra 20likden 20 duman bile cikmiyodu herkezi bagimli ettiler bende biraktim suboxone lilika kendimi cigara verdim eroini biraktim sonrada cigara hic icmedim

      Sil
    3. Kardşeim prdamısn bana yazarmısın wp dan 05458315021

      Sil
  5. Eroinden kurtulmanın en büyük çözümü Beyinde
    Bitirmek sonrası Fiziksel ağrıları Krizleri yok etmek için
    Methadone 40 mg ilk 3 gün tam sonra yarım yarım
    En sonunda çeyreğe düşürüp Allah ın izniyle Hayatınızdan
    Atar ve kurtulursunuz. Gerçekten bırakmak isterseniz
    Methadone 40 mg size veririm
    0536 786 68 82

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardesim ben 2 gun oldu yemin ettim birakmaya aile soz verdim bana yardimci olabilirmisin

      Sil
  6. Bu akile can denilen vatandaş hikmet nalbantoglu mersindedir. Ilk once guven kazanip 3-5 tane ilac gonderiyor daha sonra kutu icin para gonderdiginizde sizi engelliyor. Dolandirici kolpaci paranizi kaptirmayin.

    YanıtlaSil
  7. Suboxone 8 mg ihtiyacı olan telefon numarası bıraksın kargoylada gönderirim. Allah herkeze yardım etsin.

    YanıtlaSil
  8. 8 mg suboxone var isteyene eczane fiyatından yardımcı olurum kargoylada gönderirim. İsteyen tel no bıraksın. İstanbul/Avrupa

    YanıtlaSil
  9. Suboxone çözüm feğil bence onun krizi daha beter bence en güzeli lilika alın 10 tane ben 5 gündür krizdeyim şuan lilikayla 12 saat idare ediyor şükür inşallah atlatacam bu sefer

    YanıtlaSil
  10. Mardin de kimse yok mu ilaç ı olan

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

suboxon nasil bulursunuz

 Suboxone eroin bagimlililarin umut bagladigi olsa kesin birakirim krizi atim yeter dedigi,ama buldugundada ucbes gun kullandikdan sonra krizi attim bisefer icim demeleriyle bilincsiz kulanimiyla kisir donguyegirmenize neden olabilecek bir ilacdir.suboxone 5 taneyi bes gun atipda bes gun eroin icmedim bqgimliligim biter diye dusuneceginiz bir ilac degil..zaten suboxone bes gun kullqnsanizda kriziniz bitmez cunku suboxonede morfin oldugundan siz aslinda bir nevi bir maddeden baska bir maddeye gecis yapiyirsunuz,zaten suboxone tedavisinin tipdaki adi yerine koyma tedavisidr.yani siz sadece 5 gun suboxoneyi eroinin yerine koydunuz aslinda suboxone bitince tekrardan eroine bugun olmasa yarin donus tekrardan olacak.eroin 5 tane ilacla birakilacak ,kriz bitti bagimlilik bitti denilcek bir hastalik degildir.suboxone sizin hastanede gerekli arindirma ve psikolojik tedavinizle birlikde uzunca sure belki birkac yil hergun kullanacaginiz bir ilacdir.adi ustunde yerine koyma surdurum tedavisi..s

esrarın içilme şekillerine göre zararları

esrar ne zaman bulundu kim buldu bilmiyorum ama filmlerde bile hatırlaranız kızıldereliler barış çubugu yakarlardı sanırım otun verdiği dinğinlik keyif ( tabi geçici şeyler bunlar ) ile varılan huzurla herkeze barış herkeze sevişme demek istediler..esrarın zararları malum alınan her nefesde kaç. milyon beyin hücresinin öldüğü ciğerlerin durumu vs saymakla bitmez bunlar zaten bizimde bildiğimiz şeyler..birde esrarı degişik şekillerde metodlarda içenler vardır bazısı daha kolay geldiğinden bazısı keyifden bazısıda artık çok içmekden daha sert yöntemlere başvurarak kafayı bulabilme derdindendir..biliyoruz uyuşturucu içenler bir şekilde eski yakaladıgı kafayı bulmak istiyorlarsa dozajı arttırmak zorundadırlar..çünkü her içimde beyin sevunma mekanizması dahada gelişecek alınan eski miktardaki alınan uyuşturucu bir önceki kafayı vermiyecekdir... bu yüzdendir insanlar miktarı arrtırmak yerine içim şekillerini değiştirerek aynı etkiyi yapmak istemişler ve başarmışlardırda..esrar içme yöntemler

altanetif bırakma yöntemleri

eroini bırakırken bırakma döneminde vucut inanılmaz derecede yorgun ve bitkim düşer özellikle ilk 48 saaaten sonra eroin vucuttan çekildikçe siz halsiz düşer yemekden sudan kesilirsiniz.. eroin buyuk oranda çekilir ilk 72 saaten sonra ama sizde bırakdıgı yorgunlkuk halsilzlik bitkinlik hat safhada olur tabisizde bunu eroinebaglar dahada fazla istek duyarsınız..bu yontemde kendinize çok güvenmeli vebir daha olmaması gerektiginibilmelisiniz.yapacagınız şey ilk 72 saaten sonra sizde oluşan yorgunluk ve hastalıgın verdiği o inanılmaz eroin istediğini kırmak için bir seferliğine küçük miktarda 1 veya 2 küçük paket alabilirsiniz..aldıkdan sonra zaten kendinize gelir o yorgunluk biter iştetam o sırada alabildiğiniz kadar gıda ve almalısınız ..amacımız zaten vucuduma kriz anında alamadıgımız enerjiyi vermek vermeliyizki diger günleri daha rahat atlatalım merak etmeyin o küçük miktarda aldıgınız eroin tekrar o eski krizleri yaşatmaz size sadece enerji depolamak için mola vermek d