Ana içeriğe atla

iletişim

Her türlü sorunlarınız ve sorunlarınız da yardım edebileceğimiz konularda bize yazın.
Site ile ilğili bilgi almak için reklam ve diğer konularda bizimle iletişime geçebileceğiniz adresim
Bay.adileren@gmail.com

Yorumlar

  1. Burada eroinle ilgili çok daha geniş bir araştırma koyun 3 satır birşey yazıyo eroinin vücuda yaptığı hasarı vücut anatomisi olarak koyun,eroini bıraktıktan sonra alkolun ne kadar tehlikeli bağımlılık yapıcağını yazın. uzman doktorlardan ve hastahaneye yatılması gerektiğinden bahseden yazılar koyun,bonsainin ölümcül etkilerini koyun gerçekten korksun gören fotoraflı olursa biraz daha etkili olur amphetamin,5peo dmt..koyun crack in yanına taş yazın daha detaylı zararlarını anlatın en basidinden dişleri kökünden eritmesi gibi..

    YanıtlaSil
  2. ok..tavsiyelerin için çok tesekür ederim arkadasım ..en kısa zamanda dediklerini uygulamaya koyıcam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi birşey soracağım ben 3 aydır kullanıyorum folyodan bir fiş bana 2 gün bazende 3 gün gidiyor az içiyorum ama içmediğim zaman hastalık başlıyo ateşim oluyo ama buz gibi terliyorum üşüyorum kasılıyorum geceleri uyuyamıyorum kimseye belli etmeden bırakmak istiyorum kararlıyım ne yapmam gerek

      Sil
    2. kardeşim daha başlardaysan bi şekilde bırak bırak ailen ögrensin ama yeterki bırak sonu çok kötü yanına bi destekçi bul anneni bul bi yakınını bul bırak nolur. sonu çok kötü....

      Sil
  3. Uyuşturucunun onune gecebilmek icin bir hareket baslatalim mesela Esenyurtta sakiz satilir gibi satılıyor .mesela ben yakaladigim torbacinin sag bacagini kiriyorum .

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglik kardesim!!!

    YanıtlaSil
  5. Bu semt Meselsi deil KardeS Krarm Dkerim Hikaye Gel Semt Gōr Mk Otgrda Inenler esenlerde mk ..

    YanıtlaSil
  6. kusadasisubo20 Ekim 2014 23:10

    Ben suan kusadasinda bide izmirde yasiom. Krisedeyim acilen suboxone lazim bana. Paramda var kim bana yardimci olabilir? Cok acil???

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben bişey sormak istiyorum size.. yardımcı olabiliceginizi düşünüyorum ben 7 ay eroin kullandım folyoda kurtulmak için 1 hafta hastanede tedavi gördüm şuan depresyon ilacı kullanıyorum çok şükür 1 aya yakın oldu agzıma sürmedim sürmekte istemiyorum sadece kaslarım kasılıyor yani damarlarım çekiliyor geceleri uyuyamıyorum ve subokson kullanıyorum bu subokson beni 3 4 gün idare ediyor snradan gene uyuyamıyorum damarlarımın çekilmesinden doktora danışmadım bu konuda ama yoksunlugu çoktan atlatdım neden hala damarlarım çekiliyor anlayamıyorum bana yardımcı olurmusunuz ? şimdiden tesekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rabbim yardımcınız olsun sakın ha sakın pes etmeyin... sevenlerinizi düşünün eminim onlar için çok kıymetlisinizdir. allah yardımcnız olsun

      Sil
  8. suboxone lazim cok acil o illeti icmicem bi daha.doganbektas77@mynet.com.

    YanıtlaSil
  9. Mrhbaa ben Esra 17 yasindaym smdiye kadar tum uyusturucu esrar maddelerini kullandim ama baqimli. Deildm haftada 4 weya 5 kez icerdim 1 aydir eroin kullaniorm folyo dan aliorm istemediqm we farkinda olmadiqm halde suan baqimliym uyuyamiorm iştahsizlik basladi ellerimde titreme kollarimda uyusukluk hissediorm tam batakliqa dusmeden kurtulmak istiorm hanqi ilac kullanabilirm yardmci olur musunuz

    YanıtlaSil
  10. Size tek diyeceğim düşmanınız varsa öldürmeyin eroin içsin zaten ölür kısacası bunu size uzatan ne dosttur ne arkadaş uzaklaşın ortamdan yaşayan ölüye yaşamak içinde o maddeye baglanırsınız kızssa para bulamadımı gider torbacının altına yatar erkek hırsız olur bitirmeyin hayatınızı

    YanıtlaSil
  11. Size tek diyeceğim düşmanınız varsa öldürmeyin eroin içsin zaten ölür kısacası bunu size uzatan ne dosttur ne arkadaş uzaklaşın ortamdan yaşayan ölüye yaşamak içinde o maddeye baglanırsınız kızssa para bulamadımı gider torbacının altına yatar erkek hırsız olur bitirmeyin hayatınızı

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar uyuşturucuya crack ile başladım. sonra kokain ve extasy ile devam ettim sonrasında meth e kadar gitti. ve herzaman kendime şunu demişimdir istersem bırakırım ve gerçekden öyleydi istemedigim zaman içmiyordum ama en ufak bi olay oldugunda mesale paketden sigara yakıcam çakmak yanmıyor yada sigara elimden düştü anında aklınıza gelmicek bi öfke geliyor beyin kapakcıkları resmen kurtuluşun uyuşturucu diyor. ailemle oturuyorum yemek yiyorum hiç birşeyden haberleri yok yemek yerken yüzüme bakıyorlar ve benim aklıma direk hep aynı şeyler geliyor haykırmak istiyorum bişeyleri kırmak istiyorum ne bakıyosun anne gözbebeğe bişeymi demek istiyosun? direk açık açık söyle demek istiyorum ama birşey demiyorum 1haftadır yemek yemedim sadace içicek içiyorum redbull alkol kola bu tarz şeyler çok fazla başım dönüyor ama enerjim hala yerinde gibi geliyor kendimi kasıyorum en azından vitamin hap ı alıyım diyorum aldığım zaman kusuyorum durduk yere gözlerim yukarı kayıyor dişlerim kasılıyor çan çan çan birbirine vuruyor nekadar hızlı olduğuna inanamazsınız 3gündür kullanmadım ve bırakmak istiyorum yardım edin

    YanıtlaSil
  13. Suboxone ihtiyacim var lutfen gonderebilir misin..bulundugum memlekette bulmak cok zor..cip taktircam ama kanim temiz cikmasi lazim..taktiramiyorum kanim pis gidersem de 3 milyar fazladan vermis olcam..bana gonderebilcek birisi warmi yardimci olun zor durumdayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cip takdiracam uc milyar felan vermiyim diyosun..o nasil oluyomus..suboxone atinca kanmi temizleniyomus,sen suboxon attim kqnim temiz dedin hastanede ha olemi hadi takalim dicek olemi..suboxoneyle kan temizlenmez,,9 gunluk ilac ve serum programli arindirmayla arinisin ustelik cip takiacaksan suboxone kullanmissan ondanda arindirilman lazim..yani o is ole olmuyo..cip takicaksan uc milyar felani yok bu isin..hic hastahane arindirma programi uygulamadan cip takamaz,kanin zaten temizse gene cip takmaz..

      Sil
    2. 05534709310 ulas bana kardesim yardimci oluyum sana

      Sil
  14. Selamlar abi Ben kristal bagimlisiyim lute bana yardimci olun evliligim bitecek

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

eroinin cekilme sureci yani kriz

Eroinin yoksunluk semptomları çekilme sureci yanı halk dilinde eroin krizi kişinin kullandığı maddenin kalitesine alma şekline ve ne kadar zaman kullandığına gore değişir.genelde hayatı tehlike çok olmasa da ileri derece bagimlilarda ölümde görülmektedir.eroin çekilmesi rahatsız bir durumdur ama etkileri nedir bilmekte fayda var.en azından yakınlarında n şüphelendikleri var ise bu belirtilere gore on bilgi sahibi olurlar.
Eroin krizi:neler yaşanır
Rahatsız edici eroin krizlerinin birçok beirtis vardır. Ağır gripe benzer bir etki yaratır ama daha kotudur.kış aldığı maddenin miktarına gore sancı çeker.uç gün ile yoğunluğa gore on gün arasında sürebilir ama ortalama bir haftadır.
Hızlı nabıznabız atisBulantıKusmaİshalBunaltıKemik ağrısıKas ağrısıEklem ağrısıYüksek kan basıncı ve yusek atesUykusuzlukArtan inlemelerUsume ve titremeTerlemeİrileşmiş gözbebekleriBurun akıntısıKas spazmları Çünkü opioid çekilme sırasında birçok kişi grip gibi hisseder .ilk uç gün tepe noktaya çıkar bir hafta iç…

altanetif bırakma yöntemleri

eroini bırakırken bırakma döneminde vucut inanılmaz derecede yorgun ve bitkim düşer özellikle ilk 48 saaaten sonra eroin vucuttan çekildikçe siz halsiz düşer yemekden sudan kesilirsiniz..eroin buyuk oranda çekilir ilk 72 saaten sonra ama sizde bırakdıgı yorgunlkuk halsilzlik bitkinlik hat safhada olur tabisizde bunu eroinebaglar dahada fazla istek duyarsınız..bu yontemde kendinize çok güvenmeli vebir daha olmaması gerektiginibilmelisiniz.yapacagınız şey ilk 72 saaten sonra sizde oluşan yorgunluk ve hastalıgın verdiği o inanılmaz eroin istediğini kırmak için bir seferliğine küçük miktarda 1 veya 2 küçük paket alabilirsiniz..aldıkdan sonra zaten kendinize gelir o yorgunluk biter iştetam o sırada alabildiğiniz kadar gıda ve almalısınız ..amacımız zaten vucuduma kriz anında alamadıgımız enerjiyi vermek vermeliyizki diger günleri daha rahat atlatalım merak etmeyin o küçük miktarda aldıgınız eroin tekrar o eski krizleri yaşatmaz size sadece enerji depolamak için mola vermek d…

esrarın içilme şekillerine göre zararları

esrar ne zaman bulundu kim buldu bilmiyorum ama filmlerde bile hatırlaranız kızıldereliler barış çubugu yakarlardı sanırım otun verdiği dinğinlik keyif ( tabi geçici şeyler bunlar ) ile varılan huzurla herkeze barış herkeze sevişme demek istediler..esrarın zararları malum alınan her nefesde kaç. milyon beyin hücresinin öldüğü ciğerlerin durumu vs saymakla bitmez bunlar zaten bizimde bildiğimiz şeyler..birde esrarı degişik şekillerde metodlarda içenler vardır bazısı daha kolay geldiğinden bazısı keyifden bazısıda artık çok içmekden daha sert yöntemlere başvurarak kafayı bulabilme derdindendir..biliyoruz uyuşturucu içenler bir şekilde eski yakaladıgı kafayı bulmak istiyorlarsa dozajı arttırmak zorundadırlar..çünkü her içimde beyin sevunma mekanizması dahada gelişecek alınan eski miktardaki alınan uyuşturucu bir önceki kafayı vermiyecekdir... bu yüzdendir insanlar miktarı arrtırmak yerine içim şekillerini değiştirerek aynı etkiyi yapmak istemişler ve başarmışlardırda..esrar içme yöntemle…